بهترین برنامه های اندروید 2021 کاربردی‌ ترین اپلیکیشن های موبایل 1400 (در حال بروز رسانی)

آیا به دنبال بهترین اپلیکیشن های اندروید هستید؟ آیا وجود برنامه های مختلف اندرویدی شما را گیج کرده است؟ با مایکت همراه باشید زیرا قرار است در این مقاله بهترین و اصلی ترین برنامه های اندروید را معرفی کنیم.

شاید اگر در گذشته به مردم گفته میشد یک روز بیشتر کار های انسان با استفاده از یک جعبه کوچک است، می خندیدند و به هیچ عنوان باور نمیکردند. اما‌ اکنون ما‌ شاهد هستیم که آموزش، نوشتن، خواندن، ثبت خاطرات، ارتباطات و غیره تنها با استفاده از یک گوشی اندروید امکان پذیر است. پیشرفت تکنولوژی به قدری سریع عمل می کند که جا ماندن از آن باعث تلف شدن وقت و به نوعی سخت انجام دادن کارهاست.

اندروید، سیستم عامل فراگیری است که هر روز بهتر از دیروز عمل می‌کند و با استفاده از اپلیکیشن های اندرویدی می توانید به راحت ترین و سریعترین شکل ممکن کارها را انجام دهید، آن هم بدون اینکه حتی‌ قدمی از جایتان جم بخورید!

حق با شماست! مسلما تصمیم گیری آن هم از بین هزاران اپلیکیشن اندرویدی، بسیار سخت است زیرا به علت حافظه محدود موبایل، نمی توان همه آن ها را یکجا باهم نگه داشت. به راستی کدامیک‌ از اپلیکیشن ها را باید در گوشی موبایل خود ذخیره کرد؟ 

واتساپ (whatsapp)

اگر به دنبال پیام رسانی بی دردسر و سریع می‌گردید، به هیچ عنوان واتساپ را از دست ندهید. واتساپ انقدر مشهور می باشد که‌ نیازی به معرفی نداشته باشد زیرا امکانات وسیع آن‌از‌جمله قابلیت چت شخصی، چت گروهی، تماس تصویری، تماس‌صوتی، امکان اشتراک گذاری فایل های گوناگون (تصویر، فایل متنی، ویس، ویدیو) و غیره تمام نیازهای ارتباطی شما را پاسخ می دهند و شما را از اپ های پیام رسان دیگر بی نیاز می سازند.

اینستاگرام (Instagram)

مگر می شود کسی دارای گوشی هوشمند باشد اما نام پر آوازه ی اینستاگرام را نشنیده باشد؟ وجود اینستاگرام به کسب و کار رونق خاصی داده است، شما میتوانید یک پیج کاری برای خود راه اندازی کنید و کار خود را در آن تبلیغ کنید. یا حتی مطالب و فایل هایی که مورد پسندتان هستند را در صفحه شخصی خود با دیگران به اشتراک بگذارید و از آنها لایک و کامنت دریافت کنید. همچنین می توانید مطالبی را با طول عمر 24 ساعت انتخاب کرده و به اشتراک بگذارید. علاوه بر این Instagram میتواند بهترین راه ارتباطی شما با افراد معروف از جمله بازیگران، فوتبالیستها، خواننده ها و غیره باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.