بهترین و پرطرفدار ترین گوشی های 2020

با توجه به تنوع بسیار زیاد گوشی های هوشمند شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید بهترین گوشی ها در شرکت های مختلف چه گوشی هایی هستند.

1.Samsung Galaxy A51

گوشی موبایل گلکسی A51 یک نسخه بهبودیافته از مدل سال گذشته خود یعنی A50 به شمار میرود. از جمله تغییراتی که این گوشی نسبت به مدل سال گذشته به خود دیده میتوان به دوربین چهارگانه با کیفیت بهتر، صفحه نمایش با ناچ کوچک حفره‌ای و نرم افزار به روزتر اشاره کرد که میتواند در لیست بهترین گوشی ها باشد.

این گوشی با چهار دوربین شامل یک سنسور 48 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم F/2.0 برای دوربین اصلی، یک سنسور 12 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم F/2.2 برای دوربین فوق عریض، یک دوربین 5 مگاپیکسلی دارای F/2.2 برای دوربین تشخیص عمق و چهارم یک دوربین 5 مگاپیکسلی ماکرو با F/2.4 برای عکسبرداری از سوژه‌های نزدیک عرضه شده و عملکرد خوبی را از خود نشان میدهد.

برای گوشی گلکسی A51، پردازنده 10 نانومتری Exynos 9611 هشت هسته ای (4 هسته Cortex-A53 با فرکانس 1/7 گیگاهرتز و 4 هسته Cortex-A73 با فرکانس 2/3 گیگاهرتز) در نظر گرفته شده است که تفاوت چندانی با دوست قدیمی خودش A50 ندارد. گلکسی A51 در سه نسخه 64 گیک با رم 4 گیگابایتی، 128 گیگ با رم 4 گیگابایتی و 128 گیگ با رم 6 گیگابایتی به بازار عرضه شده است.

ظرفیت باطری گلکسی آ51 4000 میلی آمپر با پشتیبانی شارژ سریع 15 واتی بوده و با یک بار شارژ که زمان حدودی آن 2 است، میتواند با استفاده روزمره یک تا دو روز دوام بیاورد.

گلکسی A51 با باتری قدرتمند با قابلیت شارژ سریع، صفحه نمایش بزرگ و با کیفیت، طراحی زیبای قاب پشتی و نرم افزار به روز میتواند انتخاب خوبی باشد.

2.Xiaomi Redmi Note 9S

شرکت شیائومی که با تولید گوشی های مقرون به صرفه با قیمت کم و سخت افزار قوی به شهرت رسیده، این بار با معرفی گوشی Note 9s یک بار دیگر برای طرفداران گوشی میان رده خبر خوشی را رساند.

درواقع، نوت ۹ اس تا حد بسیاری همان ردمی نوت ۹ پرو با اسمی دیگر است. ردمی نوت ۹ اس روی صفحه‌ نمایش و پنل پشتی خود پوششی از جنس شیشه‌ی محافظ گوریلا گلس ۵ دارد و دربرابر پاشیدن قطرات آب مقاوم است.

ردمی نوت 9S از نمایشگری ۶/۶۷ اینچی با پنل IPS LCD و وضوح ۲۴۰۰ در ۱۰۸۰ پیکسل بهره میبرد. نمایشگر به‌کار رفته در ردمی نوت 9S می‌تواند حداکثر به روشنایی ۴۵۰ نیت دست یابد و از استاندارد HDR10 پشتیبانی می‌کند که عمل کرد خوبی در تابش نور خورشید دارد.

این گوشی با چهار دوربین شامل یک سنسور 48 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم F/1.8 برای دوربین اصلی، یک سنسور 8 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم F/2.2 برای دوربین فوق عریض، یک دوربین 2 مگاپیکسلی برای دوربین تشخیص عمق، چهارم یک دوربین 5 مگاپیکسلی ماکرو برای عکسبرداری از سوژه‌های نزدیک و دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی عرضه شده و عملکرد بسیار خوبی را از خود نشان میدهد.

ردمی در گوشی نوت 9S از باتری 5020 میلی‌آمپرساعتی استفاده کرده است که از شارژ سریع 18 واتی پشتیبانی میکند و میتواند از عهده یک استفاده سنگین به راحتی بر آید.

ردمی نوت 9S با شاژدهی قوی، طراحی خاص و جدید، دوربین قوی و قیمت مناسب میتواند گزینه خوبی برای خرید گوشی برای شما باشد.

3.Xiaomi Redmi K20 pro

برند شیائومی از دو گوشی K20 و K20 Pro رونمایی کرد. هر دو گوشی دارای دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی بوده و به پنل‌های OLED، حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر و سلفی پاپ آپ مجهز هستند. پردازنده‌ی نسخه‌ی معمولی K20 اسنپدراگون ۷۳۰ و پردازنده‌ی نسخه‌ی پرو اسنپدراگون ۸۵۵ است.

این تلفن هوشمند با صفحه نمایش 6.39 اینچی خود، طراحی خارق‌العاده‌ای را به تصویر خواهد کشید. گوشی Redmi K20 Pro هیچ چیز اضافی در نمای جلوی خود ندارد و تا چشم کار می‌کند، صفحه نمایش است. صفحه نمایش گوشی شیائومی که از پنل Amoled ساخته شده روشنایی زیادی دارد که حتی در زیر نور خورشید نیز مشکلی از بابت خوانایی صفحه نمایش وجود نخواهد داشت. رزولوشن 1080×2340 پیکسلی با تراکم پیکسلی 403، رزولوشن قابل قبولی را نشان می‌دهد. گوشی Redmi K20 Pro از لایه محافظه گوریلا گلس 5 استفاده می‌کند که در برابر خط و خش و شکستن مقاومت بسیار بالایی دارد.

K20 pro با سه دوربین شامل یک سنسور 48 مگاپیکسلی برای دوربین اصلی، یک سنسور 13 مگاپیکسلی برای دوربین فوق عریض و یک حسگر ۸ مگاپیکسلی تله‌فوتو و دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی عرضه شده و عملکرد بسیار خوبی را از خود نشان میدهد که میتواند در عکاسی شما را راضی نگه دارد

ظرفیت باتری ردمی کا بیست پرو، 4000 میلی‌آمپرساعت بوده و قابلیت شارژ سریع ۲۷ واتی دارد و در یک ساعت و 14 دقیقه میتواند از 0 درصد تا 100 درصد شارژ شود.

طراحی زیبا، دوربین قوی، شارژدهی بالا و صفحه آمولد K20 pro را یکی از بهترین گوشی ها کرده و میتواند شما را به این گوشی جذب کند.