مشخصات فنی و قیمت ردمی نوت 8 تی شیائومی‏ / Xiaomi Redmi Note 8T گوشی موبایل Android با نمایشگر 6.3 اینچ

معرفی کلی گوشی شیائومی Redmi Note 8T

گوشی شیائومی Redmi Note 8T گوشی جدید شیائومی است که پس از عرضه موفق ردمی نوت 8 و ردمی نوت 8 پرو عرضه شده است. این محصول که تنها برای عرضه جهانی تولید شده است از دوربین 48 مگاپیکسل و باتری 4000 میلی آمپر و از اسنپ دراگون 665 برای پردازنده خود استفاده می کند. پشتیبانی از NFC و محافظت از صفحه نمایش و پشت گوشی توسط گوریلا گلس 5 از سایر مزایای ردمی نوت 8T است.

طراحی گوشی به گونه ای است که بیش از 88 درصد از گوشی را صفحه نمایش تشکیل داده است که باعث زیبایی هر چه بیشتر Xiaomi Redmi Note 8T شده است، رنگ های سفید ، آبی و خاکستری آن نیز در زیبایی این گوشی شیائومی بسیار تاثیر گذاشته اند.

دوربین گوشی شیائومی Redmi Note 8T از 4 لنز 48 و 8 و 2 و 2 مگاپیکسل ساخته شده است که لنز اصلی آن محصول شرکت سامسونگ است. این دوربین به کمک هوش مصنوعی عملکرد بسیار خوبی دارد. رزولوشن تصاویر ثبت شده توسط این دوربین 6000*8000 است و توانایی ثبت ویدئو با رزولوشن 4K را نیز داراست. دوربین چهارگانه گوشی شیائومی Redmi Note 8T هنوز هم نیاز به بررسی دقیق تر و بیشتر دارد. یکی از قابلیت این گوشی عکاسی به صورت پرتره است که نوت 8 تی پرتره هایی به مراتب با کیفیت تر از سایر رقبا ثبت می کند اگر پیش از این به عکاسی از فاصله نزدیک با سوژه با سایر گوشی ها اقدام کرده باشید متوجه شده اید که هنگامی که دوربین به سوژه مورد نظر نزدیک می شود دیگر قابلیت فوکوس کردن نخواهد داشت و نمیتوانید تصویر واضحی ثبت کنید اما دوربین redmi note 8t به کمک دوربین 4 گانه خود می تواند از فاصله ای بسیار نزدیک با سوژه عکاسی کند و علاوه بر فوکوس ، تصویر باکیفیتی نیز برای کاربر ثبت کند.این نکته در مورد ثبت ویدئو نیز صدق می کند. برای دوربین این گوشی تنها 2 سانتی متر فاصله با سوژه کافی است که بتواند فوکوس کند!

پردازنده اسنپ دراگون 665 هشت هسته ای گوشی شیائومی Redmi Note 8T می تواند با قدرت 2 گیگاهرتز به پردازش اطلاعات بپردازد و باز هم به کمک هوش مصنوعی عملکرد آن بهبود یافته است که آن را برای انجام انواع گیم نیز بهینه کرده است. باتری 4000 میلی آمپر این محصول از شارژ سریع 18 واتی پشتیبانی می کند و تنها در مدت زمان 2 ساعت از 0 تا 100 درصد شارژ می شود. از نکات حائز اهمین دیگر در مورد این گوشی می توان به صفحه نمایش آن اشاره کرد که از فناوری محافظت چشم نیز پشتیبانی می کند. طبق ادعای شیائومی کیفیت اسپیکرهای این گوشی از سایر مدل ها بهتر است و جزئیات بیشتری را به گوشی کاربر می رساند.شیائومی redmi note 8t در برابر قطرات آب مقاوم است و اثر انگشت برروی بدنه آن کمتر از مدلهایی نظیر Redmi Note 7 باقی می ماند.