مشخصات فنی و قیمت گوشی موبایل 2020 سامسونگ گلکسی اس 20 یا اس 11 Samsung S11 / S20

در مقام مقایسه‌، نسل قبلی، یعنی گلکسی S10e و گلکسی S10 و گلکسی +S10 به‌ترتیب با قیمت ۷۵۰ و ۹۰۰ و ۱۰۰۰ یورو عرضه شدند. همچنین، مدل‌های Ultra نسخه‌ی 5G با افزایش قیمت ۱۵۰ یورویی و در نسخه‌ی 4G با افزایش قیمت ۵۰ یورویی مواجه شده بودند. طبق گزارش‌ها، این سه پرچم‌دار ۱۳ مارس، یعنی یک ماه پس از رویداد آنپکد، در فرانسه عرضه خواهند شد. در ایالات متحده، قیمت این محصولات از اروپا ارزان‌تر خواهد بود. براساس احتمالات این قیمت‌گذاری در ایالات متحده، برای مدل‌های 5G گلکسی S20 معادل ۸۵۰ دلار و گلکسی +S20 معادل ۹۵۰ دلار و برای گلکسی S20 اولترا معادل ۱۲۰۰ دلار خواهد بود. طبق اطلاعات منتشرشده در گوشی Galaxy S20 Ultra، شاهد بزرگ‌نمایی ترکیبی ۳۰ برابری و بزرگن‌مایی دیجیتالی ۱۰۰ برابری خواهیم بود. این گوشی در رنگ‌های مشکی، خاکستری، آبی و صورتی دردسترس قرار خواهد گرفت.

در ضمن، نسخه‌ی بعدی گوشی تاشو سامسونگ، یعنی Galaxy Z Flip، با قیمت ۱۴۰۰ یورو فروخته خواهد شد که فقط ۱۰۰ یورو با نسخه‌ی Galaxy S20 Ultra تفاوت قیمت دارد. البته ازآنجاکه گلکسی فولد در سال گذشته با قیمت ۲،۰۰۰ یورو عرضه شد، این قیمت نسبتا ارزان محسوب می‌شود که کاهش قیمت به‌دلیل سخت‌افزار قدیمی‌تری (تراشه S855 و دوربین‌های ۱۲ مگاپیکسلی) است که در Z Flip استفاده شده است.

طبق جدیدترین خبرها، ۱۱ فوریه رویداد Unpacked سامسونگ در سان‌فرانسیسکو برگزار خواهد شود و در این مراسم، این محصولات جدید رونمایی می‌شود. تقریبا یک ماه بعد از رونمایی، یعنی ۱۳ مارس، گوشی‌های جدید سامسونگ در فرانسه عرضه خواهند شد و کم‌کم به بازار سراسر جهان خواهند رسید. درواقع، فروش تمامی مدل‌های گلکسی S20 احتمالا از ۱۳ مارس آغاز می‌شود. اگر این تاریخ عرضه دقیق باشد؛ درنتیجه، باید از ۱۱ فوریه، یعنی زمان معرفی این محصولات، تا ۱۳ مارس برای خرید سامسون s20 صبر کرد.