معرفی گوشی شیائومی ردمی نوت 8 پرو در تاریخ 7 شهریور

شیائومی (زبان چینی: 小米 科技 و انگلیسی: Xiaomi) یک شرکت الکترونیک متعلق به بخش خصوصی است و مقر آن در پکن قرار دارد.

گوشی ردمی نوت 8 پرو قرار است در تاریخ 29 اوت از راه برسد. این گوشی هوشمند به دوربین چهارگانه مجهز می شود که سنسور اصلی آن 64 مگاپیکسلی است.

در اوایل ماه جاری میلادی زیرمجموعه شیائومی، شرکت ردمی خبر از معرفی یک گوشی هوشمند با دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی در سه ماهه چهارم سال جاری میلادی داد. حال این برند به صورت رسمی اعلام کرده این دستگاه با نام ردمی نوت 8 پرو و در تاریخ 29 اوت در معرض دید عموم قرار می گیرد.

این شرکت چینی پوستری از این محصول در شبکه اجتماعی Weibo منتشر کرده که بخشی از پنل پشتی آن را به نمایش می گذارد. بر اساس این تصویر، گوشی هوشمند آینده ردمی دارای دوربین اصلی چهارگانه است. سه سنسور این دوربین دارای طراحی عمودی بوده و سنسور چهارم در سمت راست آن ها به چشم می خورد.

سنسور چهارم این اسمارت فون زیر فلاش LED حضور دارد. بر اساس این تصویر، گوشی ردمی نوت 8 پرو فاقد سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر است چرا که این اسکنر زیر دوربین اصلی این دستگاه به چشم می خورد. در تاریخ 28 اوت علاوه بر این دستگاه، با گوشی ردمی نوت 8 نیز ملاقات می کنیم. به احتمال زیاد این اسمارت فون فاقد دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی است.